Podłoga interaktywna Funfloor - pomoc dydaktyczna, która pozwala, poprzez gry i zabawy, rozwijać u dzieci motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji, a jednocześnie ćwiczy pamięć i uczy.
Karty Matematyczne Grabowskiego - inny sposób na naukę matematyki, stymulowanie logicznego myślenia oraz wspieranie rozwoju społecznego, w tym nauki współpracy, wygrywania i przegrywania.
Kreatywne Strefy Gier Korytarzowych - celem gier jest zmiana korytarza szkolnego w przestrzeń inspirującą do gier i zabaw. Tak zaaranżowana przestrzeń służy do zadań edukacyjnych, gier oraz zabaw.
Roboty w szkole - uczymy dzieci programowania robotów, odkrywając przed nimi nowe technologie i nieograniczone możliwości świata nauk. Rozpoczęliśmy przygodę z elektroniką, robotyką i budową programowalnych urządzeń.
Metodą CZWÓRKI jest obudzenie w dziecku pasji odkrywania nowych umiejętności, fantastycznej zabawy. Efektywna nauka poprzez zabawę wywołuje uśmiech na twarzy naszych uczniów.
Zdjęcia - 18.01.2019 Nauka przez zabawę w CZWÓRCE z innowacyjnymi pomocami dydaktycznymi